В метро Харкова назріває скандал і бунт співробітників. Все із-за того, що їм не виплачують зарплати з березня місяця. Співробітників залякує начальство і загрожує звільненням, тому багато відмовилися говорити про проблеми підприємства. Про ситуацію розповів і показав YouTube-канал Кнопки і Телеграм-канал «Х*евый Харків».

У відео йдеться про те, що на одній із станцій метрополітену нещодавно зібралися машиністи, яким з березня не виплатили зарплату. Люди були обурені ситуацією і відмовками начальства. Причиною невиплати зарплат називають збитковість підприємства через карантин.

Люди просили висловитися обурених машиністів, так як вони вболівають за свою роботу. Їх сім'ї тісно пов'язані кількома поколіннями з метро. Деякі відмовилися приїжджати, так як їх залякують і погрожують звільнити, але люди пообіцяли розповісти все в листуванні. З коротких коментарів стало зрозуміло, що машиністи працюють на двох-трьох роботах, щоб прогодувати сім'ї.

Один з машиністів погодився розповісти про всі секрети харківського метро. В першу чергу стало відомо про те, що співробітники метрополітену не отримали зарплату за березень.

За словами машиніста, за березень дали тільки аванс і кілька частин за травень. Зарплати за березень, квітень і червень залишилися винні. Чоловік зазначив, що вони ходять на роботу в якості волонтерів.

Популярні новини зараз
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа "Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

Коли ж журналісти спробували потрапити на підприємство, щоб дізнатися про реальну ситуацію, їх просто не пустили, а потім почали погрожувати «переламати ноги».

Після цього машиністам та іншим співробітникам метро заборонили взагалі говорити з журналістами навіть на станціях метро. Вони пригрозили, що грошей не буде взагалі.

Після цього журналісти запитали у машиніста, що він і його колеги думають про те, щоб влаштувати страйк, що, по суті, є єдиним виходом для них. Чоловік відповів, що це питання обговорювалося, але багато хочуть вирішити мирно, так як сподіваються на краще. Також він зазначив, що ще немає критичної маси обурених працівників.

Про залякування чоловік сказав, що не знає, як до нього поставляться після виходу з відпустки. Він допустив, що можуть попросити звільнитися.

Крім того, працівники підприємства повідомили журналістам, що їх та їхніх колег змушують агітувати за Кернеса – роздавати газети, ручки та блокноти, носити футболки з написами на користь чинного мера Харкова. Їх змушують купувати річні підписки на агітаційні газети за власні гроші.

При цьому все начальство метрополітену отримує зарплати вчасно. На думку журналістів, Геннадій Кернес відмінно розуміє, що «вірних псів» потрібно регулярно годувати. Так один з керівників метро Стоматин В'ячеслав задекларував наручний годинник за 600 тисяч гривень. Заступник Кернеса Водовозов задекларував менш дорогі годинник за 30 тисяч гривень і за 300 тисяч гривень, а також за 120 тисяч гривень. Для своєї дружини Водовозов придбав елітну сумочку за 500 тисяч гривень. Всі ці витрати становлять 2,5 мільйона гривень, які, швидше за все були нахабно вкрадені у співробітників метрополітену.

Машиніст метро розповів всю правду Фото: скріншот

Ще один машиніст розповів про ситуацію і підтвердив слова свого колеги:

«Я машиніст метро. Все, що говорять це правда. Ще можу від себе додати, що в метро є така собі група машиністів-будівельників. Це начальство сформував окрему касту недоторканних офіційно «машиністів», які безкоштовно будують/ремонтують будинки/квартири/дачі нашому дорогому керівництву (за рахунок міського бюджету, звичайно), а натомість начальство даємо їм підвищення класності, премії та інші плюшки крім офіційної ЗП. З прокернесовского профспілки заборонили виходити — сказали іспити не здамо, підвищення класу не дочекаємося, премії не буде. До речі, про премії: їх простим смертним не дають, а дають лише тим, хто ділиться нею з керівництвом (з начальником служби або депо). Списки премійованих одні і ті ж. До речі, новий знову прийнятий 8ї за рахунком заступник генерального щодо оптимізації роботи вже зараз пропонує новий графік роботи метро з збільшеними інтервалами очікування поїзда тому, що непотріб, який називають рухомим складом вже навіть не піддається ремонту і кількість поїздів зменшується. До речі, якщо поїзд зламався на лінії, то винен машиніст і його карають — знімають гроші «за вислугу років» і забирають талон. А поїзд зламався тому, що старий і незрозуміло, як взагалі виїхав».

Нагадаємо, Знай писав, що в харківському метро збільшили часовий проміжок між поїздами з-за масових звільнень машиністів.

Знай повідомляв, що електронний квиток харківського метро окзаался фількіною грамотою.

Нещодавно Знай передавав, що в харківському метрополітені почали звільняти всіх незгодних з невиплатою зарплати.