У Харкові з'явився чат-бот, який дозволить жителям міста оцінювати і критикувати всі реалізовані місцевою владою проекти. Програма називається «Агент Х». Про це повідомляє видання Коментарі:Харків.

Розробкою програми-додатки займалося комунальне підприємство «Офіс реформ Харкова» разом з ПриватБанком. Про програму пресі розповів мер Геннадій Кернес.

Міська влада розповіли, що при появі нових проектів у місті, бот буде робити автоматичну розсилку. Для того, щоб виключити накрутку голосування або висловлювання думок користувачам потрібно буде авторизуватися через Приват24.

У Харкові запустили чат-бот Фото: скріншот

На даний момент міська влада Харкова розробляють стратегію розвитку міста і області на 2020-2030 роки. Члени робочої групи впровадять онлайн-модель і збирати проектні дані.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Судячи з усього, на даний момент найбільш актуальною для харків'ян залишається проблема водопостачання. У багатьох районах міста відключена гаряча вода, а водоканал займається ремонтом труб. Розриті ями і відсутність у них будь-якої діяльності призводить жителів міста в лють, так як обіцяні комунальниками терміни підключення води не дотримуються.

Крім цього харків'яни дуже не задоволені антисанітарією в метро в умовах пандемії коронавіруса. Вкотре мешканці міста показали, як дотримується чистота - брудні двері і скла, пил. при цьому людей у метро не пускають без маски і рукавичок.

Нагадаємо, Знай писав, що в Харкові комунальники позбавили жителів води і працювати над усуненням неполадок не збираються.

Знай повідомляв, що в Харкові показали, як метро дотримується карантину.

Нещодавно Знай передавав, що з кранів харків'ян потекла блакитна вода.