Введення у Харкові системи E-Tiket спричинило великі незручності для пасажирів метро, повідомляє портал “Город Х”.

Як повідомляється, у вестибюлях станції “Історичний музей” та “Проспект Гагаріна” вже декілька днів у годину пік утворюються великі скупчення людей. Все це — через введення у місті системи єдиного квитка E-Ticket, валідаторами якої обладнали турнікети в метро. При цьому під звичайні картки для оплати проїзду в метро валідатори залишились лише на двох турнікетах. В результаті людям доводиться витрачати по десять хвилин для того, щоб пройти в метро.

На Историческом музее установили терминалы для е-тикет, а для старых карточек оставили всего 3 прохода, что вызвало дичайшие очереди возле турникетов 🚇

Geplaatst door ХС • Харьков op Dinsdag 15 oktober 2019

У керівництві КП “Харківський метрополітен” повідомили, що на зазначених станціях працюють дев’ять турнікетів: п’ять — для E-Ticket, три — для безконтактних карток та один — для пільговиків. Також зазначили, що з часом планується, перевести оплату проїзду в метро повністю на E-Tіcket.

Нагадуємо, що вчора міська рада Харкова ухвалила рішення про перейменування станції метро “Московський проспект” на “Турбоатом”.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що нещодавно на сайті Харківської міської ради з’явилась петиція з вимогою обладнати вся станції міського метрополітену туалетами.

Також "Знай.uа" інформував, що, згідно із новою нормою, туалетами будуть обладнані усі нові та реконструйовані станції харківського метро.