Харківський трамвай відзначив своє 115-річчя. Історію цього виду транспорту в місті розповіли у виданні Newsroom.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПостійні випадки трамвайного "дріфту" на харківських вулицях, виявляється, явище не нове – вагони неодноразово сходили з рейок ще в минулому столітті.
XIX століття принесло Харкову зростання промисловості і населення. Візники не справлялися зі зростаючим пасажиропотоком, тим більше, що працювали вони в основному в центрі, а на околиці не їздили.
Тоді було вирішено прокласти в місті "конку" - кінну залізницю. З трьох запропонованих проектів обрали один, згідно з яким автори отримували виключне право на влаштування кінно-залізниць у Харкові на 42 роки. Після цього рядок все майно підприємства переходило місту.
31 травня 1882 року двоє підприємців уклали контракт на влаштування майже 19 кілометрів Харківської «конки». Це значно спростило пересування по місту, але всіх бажаючих обслужити конка не могла-вагони ходили перевантаженими, а коні втомлювалися, хворіли і гинули.
3 липня 1906 року в Харкові відкрили першу трамвайну лінію. Конка, яку на той час побудували бельгійці, почала втрачати популярність.
Пізніше вагони конки стали частиною вагонного депо нового трамвая, і з кожним роком и нього вливалися вагони іншого зразка. Вагонний "безлад" проіснував до 1960-х років.
Був у депо і вагон" Експрес 370«, оточений особливою турботою і має навіть власного сторожа з рушницею – його прозвали»баріном".
Нагадаємо, раніше економія до 30%: водіям спростять розмитнення "євроблях", але пощастить не всім
Як повідомляє портал "Знай" копи розповіли водіям, як пропускати "швидку допомогу": обертаємося і реагуємо
Також "Знай" писав, що нові штрафи на дорогах: українцям показали головних героїв "п'яного" водіння, запам'ятайте ці обличчя