В Харківській області, в одному з місцевих супермаркетів АТБ відвідувачі виявили,що деякі упаковки з пампушками, чи то надкушені, чи ці "укуси" все ж заводський брак.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФотографіями даного інциденту поділилися користувачі в мережі:
"Миші з'їли" Злегка надкушені пончики в #АТБ. Залишається сподіватися, що це брак при виробництві, а не мишки постаралися. Харківська область."- залишили коментар обурені покупці
Але що робити в тому випадку, якщо ви виявили недоброякісний товар. Можливих дій всього 3 (відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» в редакції 2018 року). Перше і основне: звернення до продавця з вимогами.
Можна прийти в магазин, звернутися до продавця та подати заяву на повернення грошей за неякісний товар. Однак існує ймовірність бути «посланим» разом з неякісним товаром з ряду причин.
Наприклад, існує поняття — гарантійний термін на товар. Це строк, протягом якого виробник (продавець) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити продукцію. Пред'являти свої вимоги до продавця потрібно до закінчення гарантійного терміну, вказаної у документах на товар.
Якщо гарантійний термін у документах на товар не вказано, то застосовуються гарантійні строки, встановлені законом:
- для більшості товарів — 2 роки з моменту передачі товару;
- для будівельних об'єктів — 10 років.
Друга дія: подання скарги до Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів.
Третя дія: звернення до суду з позовом.
Нагадаємо, раніше Товар з "АТБ" спробував проникнути в шлунок українців металевим дротом, огидні кадри
Як повідомляє портал «Знай.ua» Цукерки з частинкою людини: в Одесі покупець АТБ виявив "сюрприз" в улюблених солодощах
Також «Знай.ua» писав, що Покупець АТБ ледь не проковтнув шматок скла з гострими краями, захований в сирі