Клієнт "ПриватБанку" поділився своєю проблемою, з якою він зіткнувся при намаганні отримати виплати за оформленим пакетом страхування здоров'я.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що у 2024 році представник банку запропонував йому оформити страховку на здоров'я, партнером якого є страхова компанія. Клієнт погодився на пропозицію, і було укладено договір страхування життя та здоров'я. Про це пише "Мінфін".
Однак, через рік, коли його стан здоров'я різко погіршився і він потрапив до лікарні, страховка не спрацювала. Страхова компанія відмовила у покритті витрат, пояснивши, що проблеми зі здоров'ям у клієнта виникли ще до підписання договору.
Зокрема, йшлося про інфаркт, який стався у 2020 році, тобто ще до того, як було оформлено страховку у 2024 році. Чоловік був госпіталізований на кінець 2024 року, і йому була проведена дорога операція, однак страхова компанія вирішила, що цей випадок не підпадає під умови договору для відшкодування витрат.
Ця ситуація викликала обурення у клієнта, адже він вважав, що страхування має покривати витрати за будь-які непередбачувані медичні проблеми, навіть якщо вони мали місце до підписання договору.
Проте, страховка передбачала певні обмеження, і в даному випадку відшкодування не було надано через передісторію захворювання.
Також наш портал інформував, Ощадбанк зробив важливе оголошення для власників карт: можна не поспішати
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що зняв гроші або отримав переказ: за що банки почнуть блокувати українцям картки
Вам буде цікаво дізнатися не сховаєте жодної копійки: банки взялися за "сірі" доходи українців