Клієнт "ПриватБанку" поділився своєю проблемою, з якою він зіткнувся при намаганні отримати виплати за оформленим пакетом страхування здоров'я.

Чоловік розповів, що у 2024 році представник банку запропонував йому оформити страховку на здоров'я, партнером якого є страхова компанія. Клієнт погодився на пропозицію, і було укладено договір страхування життя та здоров'я. Про це пише "Мінфін".

Однак, через рік, коли його стан здоров'я різко погіршився і він потрапив до лікарні, страховка не спрацювала. Страхова компанія відмовила у покритті витрат, пояснивши, що проблеми зі здоров'ям у клієнта виникли ще до підписання договору.

Зокрема, йшлося про інфаркт, який стався у 2020 році, тобто ще до того, як було оформлено страховку у 2024 році. Чоловік був госпіталізований на кінець 2024 року, і йому була проведена дорога операція, однак страхова компанія вирішила, що цей випадок не підпадає під умови договору для відшкодування витрат.

Популярні новини зараз
Телефонують і ломляться до квартири: "Київводоканал" попередив про незвичайні повірки лічильників Показали документи, а ТЦК наклало штраф: чому можуть покарати за "Резерв+" Пенсії у 2025 році: нові умови, індексація і доплати Українцям з централізованим опаленням приготувати гаманці: розмір абонплати виріс у розпал зими
Показати ще

Ця ситуація викликала обурення у клієнта, адже він вважав, що страхування має покривати витрати за будь-які непередбачувані медичні проблеми, навіть якщо вони мали місце до підписання договору.

Проте, страховка передбачала певні обмеження, і в даному випадку відшкодування не було надано через передісторію захворювання.

Також наш портал інформував, Ощадбанк зробив важливе оголошення для власників карт: можна не поспішати

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що зняв гроші або отримав переказ: за що банки почнуть блокувати українцям картки

Вам буде цікаво дізнатися не сховаєте жодної копійки: банки взялися за "сірі" доходи українців