Клієнт поскаржився на сайті Мінфіну, що працівники банку "врізали" йому кредитний ліміт, як тільки дізнались про звільнення чоловіка з роботи. Той обурився, адже 12 років користувався послугами банку, ні разу не протермінувавши жоден платіж.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Пару років тому, лишившись офіційної роботи, банк майже в 10 разів зменшив кредитний ліміт. Також мене лишили послуги "Оплата частинами". Пів року тому, після чергового запиту, ліміт збільшився, але оплату частинами так і не повернули. При тому, що я вже маю офіційний дохід", – написав клієнт банку.
Терпець чоловіка увірвався, коли 1 вересня з фінустанови надійшло чергове повідомлення про зменшення ліміту – з 10, 5 тисяч до 2.
"У складні часи на банк не можна покластися, шукайте інших партнерів. Клієнтів розглядають винятково з точки зору можливості заробітку на них грошей", – зауважив чоловік.
ПриватБанк не оминув увагою скаргу клієнта. Працівники пояснили, що система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
"Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною. Також спробуйте надати документи, що підтверджують дохід. Подавати заяву на збільшення ліміту можна 1 раз на 30 днів", – прокоментували інцидент у банку.
Нагадаємо, раніше українка ледь закрила кредит в "ПриватБанку" і відразу ж отримала арешт: ганяли по Мін'юсту заради 5 тисяч.
Як повідомляв портал "Знай.ua", курс валют 2 вересня зруйнує надії гривні, поки долар і євро йдуть по головах.
Також "Знай.ua" писав, як клієнтка ПриватБанку обурилася поведінкою у відділенні: "Завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало зле".