Купальники, які пошиті в майстерні харків'янки Анни Стародубцевої, підкорюють серця маленьких модниць і їх батьків у різних куточках світу.

Харків'янка розповіла, як їй вдалося перетворити хобі на прибутковий бізнес і, до того ж вийти на міжнародний ринок, передає "newsroom".

Харків'янка Анна Стародубцева назвала своє ательє "BabyLadySwim", саме тут створюються купальники для дівчаток від народження до 12 років, вже протягом трьох років. Перші речі Анна шила вдома, у куточку зали, звичайною побутовою машинкою.

"Перебуваючи в декреті, я випадково вибралася з дому в кінотеатр на фільм "Діор і я". Я так надихнулася, мені дуже захотілося шити. Я пішла на курси і в процесі навчання шила речі доньці", - розповідає Ганна.

Спочатку вона створювала для свого малятка повсякденний одяг та сукні. А коли родина зібралася на море, пошила для доньки і племінниці купальники. Вбрання маленьких пляжниц зібрало багато компліментів, в тому числі - в соцмережах, і Ганна вирішила спробувати створювати купальні костюми для продажу.

Купальники Анни Стародубцевої


Через рік Анна Стародубцева взяла помічницю і орендувала під швейну майстерню невелике приміщення.

"На старті у мене не було фінансової подушки. Я купувала по метру тканини, і гроші, виручені від продажу перших купальників, витрачала на придбання ще декількох метрів тканини. До цілих рулонів і промисловим швейним машинам ми прийшли поступово, збираючи на це гроші", - поділилася Ганна.

Щоб залучити більше покупців, жінка розмістила свої купальники на популярних американських торгових майданчиках Amazon і eBay. Опис до товарів перекладала з допомогою онлайн-перекладача, потім з текстами став допомагати чоловік, який добре володіє англійською. І з часом, Анна Стародубцева була вже завалена замовленнями.

З часом до швейної справи Анни приєднався її чоловік. Пара разом кроїть, чоловік займається просування на міжнародному ринку, а Анна зосередилася на українському. І хоча над купальниками працюють вже кілька швачок, підприємниця сама розробляє дизайн моделей і продовжує шити.

Популярні новини зараз
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Купальники Анни Стародубцевої


Нещодавно дитячі купальники почали продавати через інтернет-супермаркет Rozetka. За словами Анни, у кожного онлайн-майданчика є свої особливості.

Купальник Анни Стародубцевої в середньому коштує 600-800 гривень. Анна не вважає конкурентами представників більш низького цінового рівня, говорить, що у них інша цільова аудиторія.

"Виявилося, що на AliExpress багато фотографій наших купальників. Є навіть фотографії моєї дочки в наших виробах. Одного разу я купила два "наших" купальниках по 5 доларів. Модель схожа, але матеріал і якість пошиття, звичайно, зовсім інші.", - розповідає Анна.

В майбутньому Анна Стародубцева крім купальників хоче одягнути маленьких модниць по всьому світу у вечірні сукні власного дизайну.

Обов’обов'язково підпишись на наш канал Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше mcdonald's зробив подарунок усім вегетаріанцям: заради цих бургерів не доведеться вбивати тварин.

Як повідомляв портал "Знай.ua" "МакПодружжю" тут не місце: новий директор mcdonald's влаштує "тортури" в закладі.

Також "Знай.ua" пишучи про вічно "живий" фаст-фуд: хлопець 10 років зберігав їжу з mcdonald's, фото нажахало мережу.