Купальники, які пошиті в майстерні харків'янки Анни Стародубцевої, підкорюють серця маленьких модниць і їх батьків у різних куточках світу.
Харків'янка розповіла, як їй вдалося перетворити хобі на прибутковий бізнес і, до того ж вийти на міжнародний ринок, передає "newsroom".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяХарків'янка Анна Стародубцева назвала своє ательє "BabyLadySwim", саме тут створюються купальники для дівчаток від народження до 12 років, вже протягом трьох років. Перші речі Анна шила вдома, у куточку зали, звичайною побутовою машинкою.
"Перебуваючи в декреті, я випадково вибралася з дому в кінотеатр на фільм "Діор і я". Я так надихнулася, мені дуже захотілося шити. Я пішла на курси і в процесі навчання шила речі доньці", - розповідає Ганна.
Спочатку вона створювала для свого малятка повсякденний одяг та сукні. А коли родина зібралася на море, пошила для доньки і племінниці купальники. Вбрання маленьких пляжниц зібрало багато компліментів, в тому числі - в соцмережах, і Ганна вирішила спробувати створювати купальні костюми для продажу.
Через рік Анна Стародубцева взяла помічницю і орендувала під швейну майстерню невелике приміщення.
"На старті у мене не було фінансової подушки. Я купувала по метру тканини, і гроші, виручені від продажу перших купальників, витрачала на придбання ще декількох метрів тканини. До цілих рулонів і промисловим швейним машинам ми прийшли поступово, збираючи на це гроші", - поділилася Ганна.
Щоб залучити більше покупців, жінка розмістила свої купальники на популярних американських торгових майданчиках Amazon і eBay. Опис до товарів перекладала з допомогою онлайн-перекладача, потім з текстами став допомагати чоловік, який добре володіє англійською. І з часом, Анна Стародубцева була вже завалена замовленнями.
З часом до швейної справи Анни приєднався її чоловік. Пара разом кроїть, чоловік займається просування на міжнародному ринку, а Анна зосередилася на українському. І хоча над купальниками працюють вже кілька швачок, підприємниця сама розробляє дизайн моделей і продовжує шити.
Нещодавно дитячі купальники почали продавати через інтернет-супермаркет Rozetka. За словами Анни, у кожного онлайн-майданчика є свої особливості.
Купальник Анни Стародубцевої в середньому коштує 600-800 гривень. Анна не вважає конкурентами представників більш низького цінового рівня, говорить, що у них інша цільова аудиторія.
"Виявилося, що на AliExpress багато фотографій наших купальників. Є навіть фотографії моєї дочки в наших виробах. Одного разу я купила два "наших" купальниках по 5 доларів. Модель схожа, але матеріал і якість пошиття, звичайно, зовсім інші.", - розповідає Анна.
В майбутньому Анна Стародубцева крім купальників хоче одягнути маленьких модниць по всьому світу у вечірні сукні власного дизайну.
Обов’обов'язково підпишись на наш канал Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше mcdonald's зробив подарунок усім вегетаріанцям: заради цих бургерів не доведеться вбивати тварин.
Як повідомляв портал "Знай.ua" "МакПодружжю" тут не місце: новий директор mcdonald's влаштує "тортури" в закладі.
Також "Знай.ua" пишучи про вічно "живий" фаст-фуд: хлопець 10 років зберігав їжу з mcdonald's, фото нажахало мережу.