Іноді цікаво подивитися, як виглядало твоє рідне місто багато років тому. Начебто ті самі вулички і будівлі, але є все ж маса відмінностей.

Як виглядав Харків в 80-ті

Як виглядав Харків в 80-ті


Ми покажемо вам, як виглядав Харків у 80-ті. Саме на 80-ті припали і захід застою, і короткочасний період "закручування гайок", і очікування змін, і період самих змін.

Як виглядав Харків в 80-ті

Популярні новини зараз
Притула хоче запрягти ухилянтів: "Хе**чити по 16 годин на день" ТЦК більше не підписуватимуть повістки: вводяться важливі зміни Спека не завадить: як заснути навіть у найгарячіші ночі Пенсіонери отримають "бонус" у 500 гривень: чекати не довго
Показати ще

Як виглядав Харків в 80-ті


Саме в 80-ті в Харкові почався формуватися сучасний вигляд міста. Тоді почалася активна забудова найбільших житлових масивів – Рогані, Північної Салтівки, Олексіївки. Будувалися готелі "Київський" та "Експрес", театр опери і балету, було відкрито органний зал.

Як виглядав Харків в 80-ті

Як виглядав Харків в 80-ті


У 1980-му з'являється перший харківський житловий "хмарочос" - 24-поверховий житловий будинок в 602-му мікрорайоні. А в 1984 році в Харкові відкрили другу гілку метрополітену – Салтівська. І саме у 80-ті була побудована значна частина третьої лінії – Олексіївської.

Як виглядав Харків в 80-ті

Як виглядав Харків в 80-ті


У 80-ті харківський авіаційний завод випускав щорічно 60-70 пасажирських авіалайнерів, а завод імені Малишева - до 800 бойових машин. Щороку серед жителів розподілялося 12 тисяч квартир.

Як виглядав Харків в 80-ті

Як виглядав Харків в 80-ті


В 80-ті місто активно розвивався і забудовувався. Безліч різних будівель збудованих у той час, зараз також активно використовуються.

Як виглядав Харків в 80-ті

Як виглядав Харків в 80-ті

Нагадуємо, що найближчим часом із станцій київського університету до музеїв відправлять турнікети зі стулками, які пропрацювали вже чотири десятиліття.

Крім того, портал Знай.uа повідомляв, що у Києві - ПП з громадським транспортом, - перші подробиці.

Також Знай.uа писав, що Київ став третім в Європі за розмірами і частоті дорожніх заторів у 2019 році.