Українці все частіше почали скаржитися на фінансову установу ПриватБанк. Цього разу клієнт розповів про те, як він втратив велику суму грошей через помилку терміналу.

Скарга була розміщена на порталі Мінфіну, де регулярно залишають величезну кількість обурень на сервiс або ж роботу тих чи інших підприємств. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк.

Користувач Дмитро пише, що в п'ятницю, 27 серпня о 10 ранку вніс в термінал ПриватБанку велику суму грошей - 29 тисяч гривень. Сталося це в місті Харків, за адресою проспект Московський, 293-а.

Скарга на банк, фото: скріншот
Скарга на банк, фото: скріншот

Це було погашення кредитної заборгованості, але, на превеликий жаль, через помилку терміналу вони не були зараховані.

Популярні новини зараз
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Показати ще

"Я звернувся в службу підтримки, де мене запевнили, що протягом доби гроші будуть зараховані. Протягом доби гроші не були зараховані, при зверненні в службу підтримки оператор позначила новий термін - протягом 14 діб. На даний момент (30.08.2021 21-00) Банк кошти не зарахував, і продовжує нараховувати мені відсотки за кредитним договором " - розповідає чоловік.

"ПриватБанк", фото: Знай.uа
"ПриватБанк", фото: Знай.uа

Виходить, що в один момент чоловік позбувся великої суми грошей, і тепер змушений переживати, будуть повернуті кошти на рахунок, або ж ні.

Він залишив номер заявки, щоб співробітники банку звернули увагу на цей кричущий інцидент.

Приватбанк, фото: Знай.uа
Приватбанк, фото: Знай.uа

Відповідь від банку дійсно надійшов:

"Для прийняття рішення по заявці нам необхідно отримати звіт про залишок коштів в пристрої, інкасувати його. Ми дуже намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін".

Раніше повідомляли, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.

Як повідомляв Знай.uа, клієнтка Приватбанку обурилася поведінкою у відділенні: "завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".

Знай.uа писав, банкомат "зжер" вашу картку: порядок екстрених дій без паніки.