Українка поскаржилася на інтернет-магазин, який проігнорував її прохання про швидку доставку товару. Про це вона написала в співтоваристві «Чорний список Одеса» в Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Хочу залишити відгук про магазин, знайшла їх в Інтернеті, хотіла замовити набір маркерів двосторонніх, в принципі я їх і замовила на сайті, через день дзвонить менеджер, каже таких, як Ви замовили, немає! Але є дорожче ... я порівняла ціну в магазинах і, враховуючи, що у мене маленька дитина, і бігати по магазинах не маю часу, погодилася! Обумовили доставку з післяплатою і, найголовніше, я попередила, що мені на подарунок, до понеділка вони вже повинні бути у мене, на що менеджер запевнив, мовляв звичайно-звичайно (адже замовлення підтвердили в середу), уточнили відправка день-два!» ,- пояснила ситуацію клієнтка.
Після цього вона спокійно стала чекати свою покупку, але дні йшли, а посилки все не було. Спроби додзвонитися до магазину успіхом не увінчалися - за номерами, вказаними на сайті, ніхто не брав трубку.
"П'ятниця, субота - тут я починаю турбуватися і спробувала додзвонитися в суботу, так як номер накладної не приходить і смс немає, ну думаю може відіслали і не прийшов номер... і звичайно, в неділю ніхто не підняв трубку. У підсумку я з двома дітьми по магазинах шукаю подарунок. Додзвонилася в цей "магазин" сьогодні! На моє обурення, навіть не вибачилися, що доставили масу незручностей, підвели клієнта... менеджер просто відповів, що вони можуть відправити сьогодні», - дивується жінка.
Вона зазначила, що вкрай не рекомендує зв'язуватися з цим магазином, і додала, що їй пощастило – вона замовила товар післяплатою.