Останнім часом українці стали частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших українських поштових операторів, компанію "Нова пошта". Цього разу мова йде навіть не про якість самої доставки, а її "кількість".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМи вже нещодавно писали про нову нібито схему "Нової пошти" зі збуту картону і контрпродуктивну упаковку. Цього разу все майже так само, проте вагова категорія вже зовсім інша.
Співробітники компанії примудрилися упакувати пилосос вагою 9кг таким чином, що вийшло 70! Так, саме сім десятків кіло. Про це стало відомо завдяки новій публікації Telegram-каналу "Чорний список".
"#Новая_пошта замість 10 кг поставили вагу посилки 72 кг. Харків'янка замовила кур'єрською доставкою додому пилосос. Його вага 9 кг. Кур'єр відмовився піднімати замовлення в квартиру, тому що у них до квартири доставка тільки вантажів до 30 кг. але пилосос, увага, вони оцінили вагою в 31 кг. після розглядів зі службою підтримки, пилосос все таки занесли. Витрачено нерви і час.
Наступного дня жінка відправляла цей же пилосос в інше місто. На Новій пошті відмовлялися його приймати без їх дерев'яної обрешітки. На питання, чому вчора його привезли в картонній коробці - жінці відповіли, що це неправильно його відправили. У підсумку, жінка купує цю дерев'яну обрешітку, і вуаля - вага 9 кг пилососа перетворюється на 72 кг. #Харків", - пишуть автори публікації.
Раніше повідомляли, клієнти "Нової Пошти" розкрили "накрутку" ціни на посилки: купа стретча, зайва упаковка і неповернення грошей.
Як повідомляв Знай.uа, українець у відділенні "Нової Пошти" розкрив план зі збуту картону, страждають гаманці клієнтів: "Шлях в нікуди...".
Знай.uа писав, українка замовила матрац на Новій пошті, а отримала одні обривки: "Хто мені відшкодує?".