Українець поскаржився, що не може користуватися деякими послугами ПриватБанку, коли перебуває закордоном.
Відповідне звернення він опублікував на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що українець перебуваючи закордоном вирішив за допомогою додатку Приват 24 виконати транзакцію. Проте при виконанні цього йому приходить код підтвердження на номер або дзвінок на номер.

Звернення українця, скріншот
Звернення українця, скріншот

"Якщо номер не у роумінгу — це неможливо. Є варіант змінити номер на закордонний, але тут ще БІЛЬШЕ НЕМОЖЛИВО. Потрібно сфотографуватись з паспортом… УВАГА: з телефону це зробити неможливо, треба з ноута/компа, якщо камера не супер хороша — шансів нуль! Нечітке фото бракується!!! В телефоні можна добавити фото, але… приймаються фото не більше 1000кб, а фото робиться 3.3 мб… ", - сказано у повідомленні українця.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

При цьому українець зазначив, якщо що перебуваючи закордоном не варто розраховувати на послуги ПриватБанку, адже вони не працюють.
У ПриватБанку відповіли на звернення українця та аби розібратися з ситуацією пообіцяли написати у приватні повідомлення.

Відповідь банку, скріншот
Відповідь банку, скріншот