В Харкові з'явилася система, що забезпечує зв'язок диспетчерського центру з водієм у наземному транспорті напряму.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пояснили у пресслужбі міської ради, у деяких випадках диспетчеру потрібно у найкоротший термін зв'язатися із водієм у навпаки: це стосується як ДТП, так і поганого самопочуття пасажира або самого водія. Аби відповісти на виклик, водієві не потрібно нічого натискати: пристрій увімкнений постійно. Якщо ж зв'язок знадобиться йому самому, в кабіні є спеціальна тривожна кнопка.
Диспетчер практично миттєво отримує повідомлення, встановить причину виклику і за необхідності викличе відповідні спецслужби. Ба більше, система передбачає відеозв’язок: дві відеокамери розташовуються в салоні, одна – в кабіні водія і ще одна виконує роль відеореєстратора.
Це дозволяє побачити наповнення салону, що в перспективі дозволить оцінювати пасажиропотоки і визначати, скільки одиниць рухомого складу необхідно випускати на маршрути залежно від часу доби, а також судити про необхідність деяких маршрутів.
Нині система працює в тестовому режимі в одному тролейбусі 42-го маршруту. Після закінчення тестового періоду такими системами планують оснастити й інші маршрути наземного електротранспорту.
Нагадаємо, що піротехніки України знешкодили за 4 місяці 18 тисяч вибухівки: що робити, якщо знайшли підозрілий предмет
Як повідомляв портал "Знай.uа", війна дісталася Чорного моря, задіяні українські рятувальники
Також, "Знай.uа" писав, що СБУ знайшли на Донбасі боєприпаси 7 річної давності: бойовики геть забули про них.