В Харкові з'явилася система, що забезпечує зв'язок диспетчерського центру з водієм у наземному транспорті напряму.

Як пояснили у пресслужбі міської ради, у деяких випадках диспетчеру потрібно у найкоротший термін зв'язатися із водієм у навпаки: це стосується як ДТП, так і поганого самопочуття пасажира або самого водія. Аби відповісти на виклик, водієві не потрібно нічого натискати: пристрій увімкнений постійно. Якщо ж зв'язок знадобиться йому самому, в кабіні є спеціальна тривожна кнопка.

Диспетчер практично миттєво отримує повідомлення, встановить причину виклику і за необхідності викличе відповідні спецслужби. Ба більше, система передбачає відеозв’язок: дві відеокамери розташовуються в салоні, одна – в кабіні водія і ще одна виконує роль відеореєстратора.

Це дозволяє побачити наповнення салону, що в перспективі дозволить оцінювати пасажиропотоки і визначати, скільки одиниць рухомого складу необхідно випускати на маршрути залежно від часу доби, а також судити про необхідність деяких маршрутів.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Нині система працює в тестовому режимі в одному тролейбусі 42-го маршруту. Після закінчення тестового періоду такими системами планують оснастити й інші маршрути наземного електротранспорту.

Нещодавно у селі Миронівка Біляївської ОТГ місцевий житель виявив на своєму городі закопані снаряди і міни часів Другої світової війни. В ході робіт на городі чоловік побачив у землі металевий ящик з 50-міліметровими мінометними мінами. Після цього він зупинив всі роботи і викликав рятувальників.