"Харківводоканал" надіслав понад 130 тисяч нових квитанцій, де вказані два нових пункти. Окрім водопостачання та водовідведення у платіжці вказана ціна за абонентське обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових систем.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, 31 березня у будинку на Холодній Горі працівники "Харківводоканалу" проводили плановий ремонт, повідомляє Суспільне.
"Замінюємо лежак водопроводу, став непридатним для використання. Замінюємо більше 30 метрів. Ще далі будемо продовжувати, але поки лагодимо аварійну ділянку", — розповідає слюсар Сергій Канунніков.
Раніше ці послуги мешканці будинку оплачували "Жилкомсервісу": нові угоди половина власників квартир уклала влітку 2020. З того часу за системою водопостачання слідкують працівники водоканалу, розповідає Валерій Харлан - начальник з обслуговування внутрішньобудинкових систем КП "Харківводоканал".
"За ці гроші ми зобов'язані тричі на рік виконати технічне обслуговування і цілодобово, 24 години на день, зобов'язані усунути будь-яку аварійну ситуацію, яка станеться у будь-якій квартирі", — пояснює чоловік.
Вартість послуг у "Жилкомсервісу" залежить від площі квартири, а "Водоканал"визначив фіксовану ставку: 33,88 грн. З ким укладати угоди, мешканці кожного будинку вирішують самостійно. Якщо угода з "Харківводоканалом", то у квитанції чотири пункти, пояснює директор Департаменту збуту підприємства Тарас Грущак.
"Це не додаткові платежі. Це суми, які раніше були в загальному платежі, однак тепер вони розділені для конкретизації. Крім того, платіж за внутрішньобудинкове обслуговування — це не новий платіж. Абоненти його сплачували — це складова частина квартплати", — пояснив Грущак і додав, що майже із 7 тисяч будинків подібні угоди уклали 800.