Харків'янка отримала посилку з Одеси на Новій пошті в "трохи" пошарпаному вигляді.

Про це собщілі в телеграм-каналі "Чорний список".

Судячи з фото, посилку ніби переїхали чимось. Клієнтка пошти вже звернулася на гарячу лінію і там їй відповіли, що пошкодження було зафіксовано.

фото: Чорний список
фото: Чорний список

фото: Чорний список
фото: Чорний список

Популярні новини зараз
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

"Харків, Відділення #Новой_почти №98 дівчина отримала своє замовлення "трохи" в пошарпаному вигляді. Клієнтка вже повідомила на гарячу лінію НП, там їй сказали, що пошкодження було зафіксовано",- йдеться в повідомленні.

При цьому залишилося невідомим, де так могла пошкодитися посилка - на складі або у відділенні.

"Не відомо, де посилка так пошкодилася, на складі або у відділенні (головне відділення Одеси або Харкова). Але навіщо тоді класти ось це все в новий пакет і видавати клієнту?"

У коментарях навіть знайшлася відправниця даного замовлення, для якої це все виявилося "дуже не приємною ситуацією", адже клієнт оплатив вміст посилки, а отримав не зрозуміло що.

"Дзвонили на гарячу лінію, сказали так, зафіксовано пошкодження, ми компенсуємо. Просто питання раз ви бачили пошкодження, навіщо видавати клієнту. Клієнт оплатив на карту мені, прийшов на пошту просто забрав, не оглядаючи.. дуже не приємна ситуація", - розповіла ситуацію дівчина.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Клієнти Нової Пошти обурені " посилками з повітрям "і збільшенням цін за" нічого":"повинна платити +150 грн". Клієнти "Нової пошти" все частіше скаржаться на сервіс і збільшення тарифів. Цього разу вони залишали свої негативні відгуки в коментарях під постом служби.

Як повідомляє портал «Знай.иа» Клієнти " Нової Пошти "скаржаться на биті посилки і затримки у відділеннях:" Сноуборд засунути в..." У "Новій пошті" втомилися від постійних звинувачень і вирішили виправдатися сюжетом на телебаченні

Також «Знай.иа " писав, що Нова пошта перетворює посилки українців на величезні "матрьошки": замовили 3 кг, а отримали - 10. Нещодавно українка отримала замість своєї невеликої посилки на 3 кілограми - десятикілограмову коробку.