Українці скаржаться, що в деяких автобусах ціна та якість заявлених послуг не відповідає реальності.
Про це написали в телеграм-каналі "Одеса як вона є".
Українець розповів, що спеціально взяв квитки в комфортабельний автобус Mercedes, який прямував з Харкова до Одеси. При цьому квиток на цей автобус коштували значно дорожче, ніж на звичайний. Перевізник обіцяв, що в салоні буде Wi-Fi, зарядка для телефону і вода, але за фактом всього цього не було.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"За підсумком запхали нас в старий іржавий автобус, без усього вище перерахованого! Спека була нестерпна. І водій ще по дорозі підібрав купу людей, які їхали весь цей час стоячи до Дніпра. Вже мовчу, що водій пропустив один поворот на трасі і нам довелося ще робити коло, а це зайвих 2 години 20 хвилин в цьому пеклі", — розповів українець.
Але це не все, що довелося пережити пасажирам цього автобуса. Вночі під час поїздки автобус зламався серед поля і пасажири змушені були стояти 30 хвилин, поки не під'їхав інший автобус і той водій допоміг полагодити автобус.
"На дзвінки в диспетчерську нам відповідали "ми прийняли вашу скаргу і будемо надалі розбиратися (ні)", — підсумував українець.
Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще
Нагадаємо, за красиві очі? Українці в супермаркеті отримали в чек "додаткову плату", персонал розводить руками
Як повідомляв "Знай.uа" , українець купив батон для бутербродів і познайомився з вусатим гостем: "В коробочці..."
"Знай.uа" писав, українець виявив вусатого нахаба в їжі з доставки: ще й лапками ворушить